Õppeaasta põhisuunad 2024/2025
• Õpilaste iseseisva õppimise oskuste, eneseteadlikkuse, loovuse ja ettevõtlikkuse arendamine formaalse ja mitteformaalse õppe lõimimise kaudu;
• Õpilaste julgustamine ning suunamine õppima, tekitades ja hoides huvi õppimise vastu ning andes tagasisidet õpistrateegiate valikuks;
• Õppekava arendamine ja kaasajastamine lähtuval uuest riiklikust õppekavast;
• Meeskonnale prioriteetsete koolituste rakendamine lähtudes eesmärkidest ja töökultuurist;
• Õpetamise tulemuslikkuse tagasisidestamine
• Koostöö jätkuv arendamine väliste partneritega nii kohalikul kui ka rahvusvahelisel tasandil (vilistlased, ettevõtted, kõrgkoolid jne) ning selle kaudu uute ja olemasolevate projektide sisukamaks ja elulisemaks muutmine;
• Säästlik ja kestlik majandamine.
• Õpilaste iseseisva õppimise oskuste, eneseteadlikkuse, loovuse ja ettevõtlikkuse arendamine formaalse ja mitteformaalse õppe lõimimise kaudu;
• Õpilaste julgustamine ning suunamine õppima, tekitades ja hoides huvi õppimise vastu ning andes tagasisidet õpistrateegiate valikuks;
• Õppekava arendamine ja kaasajastamine lähtuval uuest riiklikust õppekavast;
• Meeskonnale prioriteetsete koolituste rakendamine lähtudes eesmärkidest ja töökultuurist;
• Õpetamise tulemuslikkuse tagasisidestamine
• Koostöö jätkuv arendamine väliste partneritega nii kohalikul kui ka rahvusvahelisel tasandil (vilistlased, ettevõtted, kõrgkoolid jne) ning selle kaudu uute ja olemasolevate projektide sisukamaks ja elulisemaks muutmine;
• Säästlik ja kestlik majandamine.