Õppeaasta põhisuunad 2024/2025


•   Õpilaste iseseisva õppimise oskuste, eneseteadlikkuse, loovuse ja ettevõtlikkuse arendamine formaalse ja mitteformaalse õppe lõimimise kaudu;

•   Õpilaste julgustamine ning suunamine õppima, tekitades ja hoides huvi õppimise vastu ning andes tagasisidet õpistrateegiate valikuks;

•   Õppekava arendamine ja kaasajastamine lähtuval uuest riiklikust õppekavast;

•   Meeskonnale prioriteetsete koolituste rakendamine lähtudes eesmärkidest ja töökultuurist;

•   Õpetamise tulemuslikkuse tagasisidestamine

•   Koostöö jätkuv arendamine väliste partneritega nii kohalikul kui ka rahvusvahelisel tasandil (vilistlased, ettevõtted, kõrgkoolid jne) ning selle kaudu uute ja olemasolevate projektide sisukamaks ja elulisemaks muutmine;

•   Säästlik ja kestlik majandamine.

 

•   Õpilaste iseseisva õppimise oskuste, eneseteadlikkuse, loovuse ja ettevõtlikkuse arendamine formaalse ja mitteformaalse õppe lõimimise kaudu;

•   Õpilaste julgustamine ning suunamine õppima, tekitades ja hoides huvi õppimise vastu ning andes tagasisidet õpistrateegiate valikuks;

•   Õppekava arendamine ja kaasajastamine lähtuval uuest riiklikust õppekavast;

•   Meeskonnale prioriteetsete koolituste rakendamine lähtudes eesmärkidest ja töökultuurist;

•   Õpetamise tulemuslikkuse tagasisidestamine

•   Koostöö jätkuv arendamine väliste partneritega nii kohalikul kui ka rahvusvahelisel tasandil (vilistlased, ettevõtted, kõrgkoolid jne) ning selle kaudu uute ja olemasolevate projektide sisukamaks ja elulisemaks muutmine;

•   Säästlik ja kestlik majandamine.