News

E-kursuse kvaliteedimärk 2019 30. May KSG


29. mail oimus Tartu Ülikoolis HITSA tunnustusseminar „E-kursuse kvaliteedimärk 2019“. Seminaril tutvustati selle aasta parimaid e-kursuseid, anti kätte autoritele vastavad tunnistused ja kuulutati välja aasta e-kursus, milleks sai Tartu Ülikooli kursus „Kliiniline farmaatsia“.
Kvaliteedimärk on kinnitus selle kohta, et e-kursus on väga heal tasemel ning tunnustab e-kursuse autorit, kes on saavutanud e-õppe rakendamisel õppeprotsessis suurepäraseid tulemusi. Konkursil osalevad ja saavad tunnustuse eelkõige ülikoolide ja rakenduslike kõrgkoolide kursused, kuid sel aastal pälvis kvaliteedimärgi ka Kadrioru Saksa Gümnaasiumi kombineeritud kursus „Uurimistöö alused“ (autor Triinu Orumaa). Kursust hindas kolm eksperti, kes tunnustasid huvitava ja antud kursuse jaoks sobiva õpikeskkonna Eliademy kasutamist ning selle kõigi võimaluste (HTML-lehed, failid, ülesanded ja foorumid) rakendamist õpitegevustes.
Konkursile esitatud kursus sündis autori koostöös kolleegide ja oma õpilastega. 11. klass andis õpetajale innukat tagasisidet, mille alusel sündis uus, praegustest õppijasõbralikum ja mitmekesisem kursus.

Palju õnne ja edu!

29. mail oimus Tartu Ülikoolis HITSA tunnustusseminar „E-kursuse kvaliteedimärk 2019“. Seminaril tutvustati selle aasta parimaid e-kursuseid, anti kätte autoritele vastavad tunnistused ja kuulutati välja aasta e-kursus, milleks sai Tartu Ülikooli kursus „Kliiniline farmaatsia“.
Kvaliteedimärk on kinnitus selle kohta, et e-kursus on väga heal tasemel ning tunnustab e-kursuse autorit, kes on saavutanud e-õppe rakendamisel õppeprotsessis suurepäraseid tulemusi. Konkursil osalevad ja saavad tunnustuse eelkõige ülikoolide ja rakenduslike kõrgkoolide kursused, kuid sel aastal pälvis kvaliteedimärgi ka Kadrioru Saksa Gümnaasiumi kombineeritud kursus „Uurimistöö alused“ (autor Triinu Orumaa). Kursust hindas kolm eksperti, kes tunnustasid huvitava ja antud kursuse jaoks sobiva õpikeskkonna Eliademy kasutamist ning selle kõigi võimaluste (HTML-lehed, failid, ülesanded ja foorumid) rakendamist õpitegevustes.


Konkursile esitatud kursus sündis autori koostöös kolleegide ja oma õpilastega. 11. klass andis õpetajale innukat tagasisidet, mille alusel sündis uus, praegustest õppijasõbralikum ja mitmekesisem kursus.

Palju õnne ja edu!